دستگاه لیوان کاغذی

قیمت دستگاه لیوان کاغذی | شرکت ایران لیوان در زمینه فروش و تولید دستگاه های ظروف یکبار مصرف با بهترین کیفیت و کارایی و قیمت مناسب ...


خرید دستگاه لیوان کاغذی

کلیک کنید

دستگاه لیوان کاغذی

Paper cup machine

دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان جزء خطوط تولید صنایع سلولزی محسوب می شود و جهت تولید لیوان یکبار مصرف به کار می رود و بیشتر برای مصرف انواع نوشیدنی استفاده می شوند. این لیوان ها در همه جا از جمله مدارس، مطب، بیمارستان ها و حتی در مسافرت مورد استفاده قرار می گیرند. هدف اصلی از تولید لیوان کاغذی جلوگیری از شیوع بیماری ها می باشد. چنین لیوان هایی مورد استفاده مجدد قرار نگرفته، و مانع از انتقال میکروب ها از یک شخص به شخص دیگر شده و از این رو باعث افزایش سلامتی می گردند.

علاوه بر بهداشتی بودن این لیوان های کاغذی، استفاده از آن ها بسیار راحت بوده و برای حمل و نقل بسیار سبک هستند. هیچ نیازی به شستشوی این لیوان ها نیست. تحقیقات نشان می دهد که حدود 220 میلیون نفر در جهان از لیوان های کاغذی استفاده می نمایند. به همین دلیل، تولید ظروف یکبار مصرف از جنس کاغذی معمولاً سودآور می باشد. این موضوع باعث شده که افراد به دنبال خرید بهترین دستگاه لیوان کاغذی باشند. حال فکر می کنید بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی چه ویژگی هایی داشته و چگونه کار می کند؟

اگر شما هم قصد خرید دستگاه لیوان کاغذی پر سرعت و باکیفیت دارید پیشنهاد تیم ایران لیوان را جدی بگیرید. دستگاه پر سرعتی که در سایت ما عرضه می شود دارای ظرفیت تولید ۲۴ ساعته ۵۰ عدد در دقیقه می باشد که با برق خانگی نیز قابل استفاده بوده و وزن دستگاه حدود ۱۵۰۰ کیلو و ابعاد دستگاه حدود ۲.۵۱.۵۱.۳۰ می باشد که حدودا با ۲۰ متر فضا می توان دستگاه را راه اندازی کرد.

دستگاه-لیوان-کاغذی

جدیدترین دستگاه لیوان کاغذی 1403

در آخرین نسل دستگاه لیوان کاغذی، از روش جالبی استفاده شده است. به عنوان مثال، این دستگاه دارای یک آپشن است که لیوان های خراب یا با طراحی نامناسب را تشخیص داده و جدا می کند. این فناوری باعث می‌شود دستگاه کارایی و دقت بیشتری داشته باشد و هرگونه خطا در تولید را به حداقل برساند. بررسی ها نشان می دهد که دستگاه های تقسیم شده به دو بخش از نظر تولید، بیشتر از این مکانیزم استفاده می کنند.

موضوع دیگری که مورد توجه قرار گرفته است، استفاده از سیستم های اتوماتیک در این دستگاه‌ها است، به طوری که هدایت لیوان ها به داخل دستگاه به صورت اتوماتیک و بدون دخل و تصرف انجام می شود. سیستم های جدیدی که در این دستگاه ها پیاده سازی شده اند، سطح کارایی آنها را بهبود بخشیده اند و عملکرد آنها را حرفه ای‌تر کرده اند.

در جدیدترین سبک از دستگاه لیوان کاغذی از روال جالبی استفاده شده است. مثلاً اینکه در داخل دستگاه آپشنی طراحی شده است که سبب می شود لیوان های خراب و یا لیوان هایی که طراحی ظاهری نامناسبی دارند شناسایی شده و جداسازی شوند. این تکنولوژی باعث می شود که دستگاه کاربرد دقیق و صحیح خود را داشته باشد و به واسطه آن هر نوع اشتباه در تولید به حداقل برسد. بررسی ها اینطور مشخص می کند که دستگاه هایی که از نظر تولید به دو بخش تقسیم می شوند معمولاً چنین مکانیزمی دارند.

موضوع دیگر اجرای سیستم اتوماتیک برای این دستگاه ها است به طوری که هدایت لیوان ها به داخل دستگاه به سادگی و به صورت خودکار صورت می گیرد و نیاز به دخالت دست نخواهد بود. سیستم های جدیدی که برای این دستگاه ها اجرا شده است سبب می شود که میزان فعالیت آن حرفه ای تر صورت بگی

مشخصات دستگاه لیوان کاغذی

Specifications of the paper cup machine

  • سرعت تولید  50 عدد در دقیقه
  • ابعاد دستگاه ۲.۵۱.۵۱.۳۰ متر
  • وزن 1500 کیلوگرم
  • فضای مورد نیاز : 20 متر مربع
  • مجهزبه قطعات الکترونیکی با کیفیت و طول عمر بالای دستگاه
  • راه‌اندازی کلیه دستگاه ها و خطوط تولید فروخته شده، توسط کادر فنی ایران لیوان
  • در آمد خالص دستگاه های لیوان کاغذی بین 40 الی 50 میلیون تومان در ماه هست.
  • نگهداری آسان و بدون صرف هزینه، جایگزینی آسان قطعات شکسته

دریافت مشاوره رایگان و فوری!

دستگاه لیوان یکبار مصرف کاغذی

با توجه به تقاضای بسیار زیاد دستگاه‌های لیوان کاغذی و همچنین تنوع برند و مارک‌های مختلف، این دستگاه‌ها با تنوع بسیاری تولید می‌شوند.بسیاری از فروشگاه‌ها و شرکت‌هایی که در زمینه فروش دستگاه‌های تولید لیوان کاغذی فعالیت می‌کنند، تلاش می‌کنند تا انواع مارک‌های مختلف این دستگاه‌ها را تامین کنند. دستگاه‌های تولید لیوان کاغذی ساخت ایران نیز کیفیت خوبی دارند و با قیمت مناسبی قابل خریداری هستند.

علاوه بر این، امکان خرید دستگاه‌های تولید لیوان کاغذی از مارک‌های خارجی مانند لوژو-TL و ویکتوری نیز وجود دارد. قبل از خرید هر یک از این دستگاه‌ها، بهتر است به کیفیت و قیمت آن‌ها توجه کنید تا بتوانید برای سال‌های طولانی از دستگاه لیوان کاغذی خود استفاده کنید. شرکت ایران لیوان، به عنوان یکی از اولین شرکت‌های تامین کننده دستگاه‌های لیوان کاغذی ایرانی و خارجی و ارسال آنها به سراسر کشور، فعالیتی‌کند. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره موجود در سایت ایران لیوان به آدرس اینترنتی www.iranlivan.com مراجعه نمایید.

گارانتی

گـــارانتـــی

خدمات پس از فروش
ارسال-سراسری

ارسال سراسری

ارسال به سراسر کشور

دستگاه تولید لیوان کاغذی سرعت بالا

High speed paper cup production machine

دستگاه تولید لیوان کاغذی سرعت بالا یک دستگاه صنعتی است که برای تولید لیوان های کاغذی با سرعت بالا طراحی شده است. این دستگاه قادر است به صورت خودکار و مداوم لیوان های کاغذی را تولید کند و در فرآیند تولید از تکنولوژی های پیشرفته استفاده می کند.

دستگاه تولید لیوان کاغذی سرعت بالا معمولاً شامل چندین بخش است که هر بخش وظایف خاص خود را دارد. برخی از اجزای اصلی این دستگاه عبارتند از:

سیستم کنترلControl system

دستگاه تولید لیوان کاغذی سرعت بالا مجهز به سیستم کنترل هوشمند است که عملکرد دستگاه را نظارت می کند و از عملکرد صحیح و بهینه آن اطمینان حاصل می کند.

خشک کنdryer

پس از تشکیل لیوان، آنها به خشک کن منتقل می شوند تا چسب به خوبی خشک شود و لیوان ها آماده بسته بندی شوند.

شکل دهیforming

در این بخش، قطعات کاغذی به شکل لیوانی خمیده می شوند و به شکل نهایی خود در می آیند.

چسب زنیgluing

در این مرحله، قطعات کاغذی مختلف با استفاده از چسب یا روش های دیگر به هم متصل می شوند تا لیوان نهایی شکل گیرد.

 

برش دهیcutting

در این مرحله، ورقه های کاغذی به اندازه های مورد نیاز برش می خورند تا قسمت های مختلف لیوان شامل بدنه، پایه و لبه ها تشکیل شود.

ورقه دهیlamination

در این بخش، ورقه های کاغذی به صورت پیوسته وارد دستگاه می شوند. این ورقه ها معمولاً از رول های بزرگ کاغذ تغذیه می شوند.

دستگاه ساخت لیوان کاغذی

در دنیای امروز، صنعت بسته‌بندی به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است. یکی از جدیدترین نوآوری‌ها در این صنعت، دستگاه ساخت لیوان کاغذی است. این دستگاه که به طور گسترده در صنایع غذایی، نوشیدنی‌ها و رستوران‌ها استفاده می‌شود، توانسته است راه حلی مناسب و پایدار برای محیط زیست و صنعت بسته‌بندی فراهم کند. در این مقاله، به بررسی دستگاه ساخت لیوان کاغذی و مزایا و کاربردهای آن می‌پردازیم.

توضیح در مورد دستگاه ساخت لیوان کاغذی

دستگاه ساخت لیوان کاغذی یک دستگاه تخصصی است که به وسیله آن می‌توان لیوان‌های کاغذی را به صورت اتوماتیک و با سرعت بالا تولید کرد. این دستگاه از کاغذهای با کیفیت بالا استفاده می‌کند و با استفاده از فرآیندهای پیچیده و دقیق، لیوان‌هایی با استحکام و کیفیت بالا را تولید می‌کند.

مزایا و فواید استفاده از لیوان کاغذی:

  • حفاظت از محیط زیست: یکی از بزرگترین مزایای استفاده از لیوان کاغذی، حفاظت از محیط زیست است. این لیوان‌ها قابل تجزیه و تحلیل هستند و بعد از استفاده قابل بازیافت هستند، به عبارت دیگر، می‌توانند به‌طور کامل بازیافت شده و دوباره به صنعت بسته‌بندی برگردند، که موجب کاهش آلودگی محیط زیست و مصرف منابع طبیعی می‌شود.
  • بهداشت و سلامت: لیوان‌های کاغذی باعث کاهش خطر انتقال عفونت و بیماری‌ها می‌شوند. در مقابل، لیوان‌های یکبار مصرف پلاستیکی ممکن است باعث انتقال میکروب‌ها و شیوع بیماری‌ها شوند.
  • قابلیت شخصی‌سازی: دستگاه ساخت لیوان کاغذی، قابلیت شخصی‌سازی لیوان‌ها را فراهم می‌کند. با استفاده از این دستگاه، می‌توان طرح‌ها، لوگوها و اطلاعات مورد نظر را روی لیوان‌ها چاپ کرد. این امر به کسب و کارها امکان می‌دهد تا برند خود را تبلیغ کنند و بازاریابی شخصی‌سازی شده را انجام دهند. این امر می‌تواند به افزایش شناخت برند و جذب مشتریان جدید کمک کند.
  • صرفه‌جویی در هزینه: استفاده از لیوان کاغذی به جای لیوان‌های پلاستیکی در صنعت بسته‌بندی، هزینه‌های بهره‌برداری را کاهش می‌دهد. لیوان‌های کاغذی به صورت عمده و با قیمت مناسب تولید می‌شوند و می‌توانند به عنوان یک جایگزین اقتصادی برای لیوان‌های پلاستیکی مورد استفاده قرار گیرند. همچنین، امکان بازیافت و استفاده مجدد از لیوان‌های کاغذی، می‌تواند هزینه‌های دورانداخت را کاهش داده و به تدابیر پایداری محیط زیست کمک کند.
  • ارتقای تجربه مشتری: لیوان‌های کاغذی به دلیل طراحی زیبا و جذاب، تجربه مشتری را ارتقا می‌بخشند. مشتریان به راحتی می‌توانند از لیوان‌های کاغذی استفاده کنند و از ظاهر آن‌ها لذت ببرند. همچنین، لیوان کاغذی باعث حس ارتباط با محیط طبیعی و سبزتر می‌شود و برای مشتریانی که به مسائل محیط زیست حساس هستند، جذابیت بیشتری دارد.
  • ایجاد تفاوت رقابتی: استفاده از لیوان کاغذی به کسب و کارها امکان می‌دهد تا در بازار رقابتی تفاوتی خاص ایجاد کنند. با ارائه بسته‌بندی پایدار و متنوع، کسب و کارها می‌توانند به عنوان برندی مسئول‌محور و مهتاب‌دوست شناخته شوند و مشتریان را جذب کنند.

نتیجه‌گیری در مورد دستگاه ساخت لیوان کاغذی

دستگاه ساخت لیوان کاغذی یک نوآوری مهم در صنعت بسته‌بندی است که به محیط زیست و صنعت بسته‌بندی پایدار کمک می‌کند. با استفاده از لیوان کاغذی، می‌توان هزینه‌ها را کاهش داد، بهداشت و سلامت را تامین کرد، تجربه مشتری را ارتقا داد و تفاوت رقابتی را ایجاد کرد. با توجه به مزایا و کاربردهای آن، استفاده از لیوان کاغذی در صنایع مختلف به عنوان یک جایگزین پایدار و مناسب برای لیوان‌های پلاستیکی می‌تواند به عنوان یک استراتژی هوشمندانه در صنعت بسته‌بندی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، توسعه و بهبود دستگاه‌های ساخت لیوان کاغذی می‌تواند به افزایش کیفیت و کارایی این دستگاه‌ها منجر شود و همچنین به ایجاد فرصت‌های جدید در بازار و صنعت بسته‌بندی منجر شود. با توجه به مزایا و کاربردهای گسترده‌ای که دستگاه ساخت لیوان کاغذی دارد، توصیه می‌شود که کسب و کارها در صنایع مختلف این دستگاه‌ها را به کار بگیرند. این تصمیم نه تنها به توسعه پایدارتر صنعت بسته‌بندی کمک می‌کند، بلکه به حفظ محیط زیست و بهبود کیفیت زندگی ما نیز کمک می‌کند.

دستگاه ساخت لیوان کاغذی در صنعت بسته بندی

با استفاده از دستگاه ساخت لیوان کاغذی، می‌توان به عنوان یک کسب و کار جدید و نوآورانه در صنعت بسته‌بندی فعالیت کرد. این دستگاه می‌تواند به صنعت بسته‌بندی کاغذی رونق بیشتری ببخشد و امکاناتی را برای کسب و کارها فراهم کند. در زیر به برخی از ایده‌ها و کاربردهای ممکن دستگاه ساخت لیوان کاغذی اشاره می‌کنم:

  • تولید لیوان‌های کاغذی سفارشی: با استفاده از دستگاه ساخت لیوان کاغذی، می‌توان لیوان‌های کاغذی با طرح و لوگوی مشتری را تولید کرد. این امکان به کسب و کارها کمک می‌کند تا برند خود را تبلیغ کنند و به شخصیت خاصی در بازار برسند.
  • تولید لیوان‌های کاغذی قابل بازیافت: با توجه به نیاز روزافزون به حفظ محیط زیست و کاهش استفاده از مواد پلاستیکی، استفاده از لیوان‌های کاغذی قابل بازیافت می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. دستگاه ساخت لیوان کاغذی می‌تواند به تولید لیوان‌هایی که قابلیت بازیافت دارند، کمک کند و به حفظ محیط زیست کمک کند.
  • تولید لیوان‌های کاغذی با امکانات خاص: دستگاه ساخت لیوان کاغذی می‌تواند به تولید لیوان‌های کاغذی با امکانات خاصی مانند درب، دستگیره، یا دسته‌های قابل جداشدن کمک کند. این امکانات می‌توانند استفاده از لیوان کاغذی را راحت‌تر و کاربردی‌تر کنند و تجربه مشتری را بهبود بخشند.
  • تولید لیوان‌های کاغذی برای رویدادها و جشن‌ها: لیوان‌های کاغذی با طرح‌ها و رنگ‌های جذاب می‌توانند برای رویدادها و جشن‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. دستگاه ساخت لیوان کاغذی می‌تواند به تولید لیوان‌هایی با طرح‌های مخصوص جشن‌ها و رویدادها کمک کند و تجربه خاصی را برای شرکت‌کنندگان فراهم کند.

با استفاده از دستگاه ساخت لیوان کاغذی و بهره‌برداری از ایده‌ها و کاربردهای مختلف آن، می‌توان به توسعه کسب و کار، ایجاد تفاوت رقابتی و جذب مشتریان جدید کمک کرد.
با استفاده از دستگاه ساخت لیوان کاغذی، می‌توان به تولید لیوان‌های کاغذی با اندازه و شکل مختلف پرداخت. این امکان به کسب و کارها کمک می‌کند تا به نیازهای خاص مشتریان پاسخ دهند و محصولاتی را ارائه کنند که به صورت دستی قابل تولید نیستند.

همچنین، با استفاده از دستگاه ساخت لیوان کاغذی، می‌توان به صورت اتوماتیک و به صورت دسته‌ای لیوان‌های کاغذی را تولید کرد. این امکان به کسب و کارها کمک می‌کند تا به صورت موثرتر و با سرعت بیشتری لیوان‌های کاغذی را تولید کنند و درخواست‌های بیشتری را برآورده کنند.

علاوه بر این، دستگاه ساخت لیوان کاغذی می‌تواند به تولید لیوان‌های کاغذی با امکانات خاصی مانند لیوان‌های دوجداره یا لیوان‌های عایق حرارتی کمک کند. این امکانات می‌توانند در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی یا صنایع نوشیدنی استفاده شوند و به کسب و کارها کمک کنند تا محصولات خاصی را تولید کنند.

همچنین، با توجه به رونق رستوران‌ها و فروشگاه‌های آنلاین، دستگاه ساخت لیوان کاغذی می‌تواند به تولید لیوان‌های کاغذی برای استفاده در این صنایع کمک کند. این لیوان‌ها می‌توانند به شکلی زیبا و با کیفیت تولید شوند تا مشتریان بتوانند از غذاها و نوشیدنی‌های خود لذت ببرند.

با استفاده از دستگاه ساخت لیوان کاغذی و بهره‌برداری از امکانات و کاربردهای متنوع آن، کسب و کارها می‌توانند به تولید محصولات متنوع و با کیفیت بالا بپردازند و به ارتقای کیفیت خدمات خود بپردازند. همچنین، با توجه به افزایش توجه به مسائل محیط زیست و کاهش استفاده از مواد پلاستیکی، استفاده از لیوان‌های کاغذی می‌تواند به جذب مشتریان با اهتمام به محیط زیست کمک کند و به توسعه کسب و کار کمک کند.

دستگاه لیوان کاغذی
دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان

مواد اولیه تولید ظروف یکبار مصرف

Raw materials for the production of disposable containers

مواد اولیه استفاده شده در تشکیل لیوان کاغذی، کاغذ پلی اتیلن و کاغذ روکش دار از پلی اتیلن می باشد که این مواد اولیه در ایران توسط تعدادی از کارخانه های کاغذ سازی تولید می شود. این کاغذ های تولید شده در سایزها و ابعادهای گوناگون لیوان کاغذی  ابتدا برش می دهند سپس مدل های متفاوت را روی آن ها چاپ می کنند به این کار معمولا استروک می گویند.

مدل های نقش شده روی این استروک ها، از الگو های عمومی بوده که با توجه به دوران مراسم یعنی تاریخ و مناسبت های مختلف گوناگون می باشد. جهت چاپ این شکل های مخصوص که در طرح های تبلغاتی از جمله سازمان، شرکت، رستوران، هتل و زمینه های دیگر فعالیت می کنند، می توانید با کارگاه ها یا کارخانه ها هماهنگ شوید

ترتیب مراحل خط تولید لیوان کاغذی

Arrangement of paper cup production line steps

1. تولید رول کاغذی
2. ماشین چاپ
3. کاغذ پرینت شده
4. برش
5. فرم دهنده لیوان کاغذی
6. خنک کننده کاغذ
7. محصول نهایی

کاغذ های موجود در زمینه تولید لیوان های کاغذی

Available papers in the field of producing paper cups

لیوان کاغذی به دلیل آنکه درونش مایعات ریخته می شود جنس آن باید به شکلی باشد که آب به داخل کاغذ نفوذ نکند. از این رو کاغذ لیوان کاغذی، یک مقوای ساده نمی تواند باشد و حتما یک طرف آن باید به مواد پلی اتیلن آغشته شود. درواقع یک غشای نازک بر روی کاغذ لیوان کاغذی وجود دارد که مانع ورود آب به داخل کاغذ می شود. دلیل دیگر وجود پلی اتیلن در لیوان کاغذی آن است که باعث می شود که در تولید لیوان کاغذی از چسب استفاده نکنند و با حرارت و هیترهای دستگاه لیوان کاغذی تمام اجزای لیوان کاغذی به هم بچسبند.

در بازار لیوان کاغذی و در بازار کاغذ در ایران، کاغذهای مختلفی برای تولید لیوان کاغذی موجود می باشد. از این رو کاغذهای موجود را می توان به دو دسته ی داخلی و خارجی تقسیم کنیم همچنین کاغذهای لیوان کاغذی خارجی موجود در بازار را به سه دسته عمده کره ای ، هندی و چینی تقسیم می شوند که نسبت قیمت آنها بر اساس وزن آنها محاسبه می شود و تفاوتشان در استحکام لیوان کاغذی می باشد. هرچه ضخامت کاغذ بیشتر باشد لیوان کاغذی محکم تر و هرچه نازک تر باشد لیوان کاغذی ضعیف تر خواهد بود.

سود تولید لیوان کاغذی

The profit of paper cup production

با دستگاه های تولید لیوان کاغذی ایران لیوان می توانید هر روز با 12 ساعت کارکرد حدودا 30 هزار تعداد لیوان و در 24 ساعت تقریبا حدود 50 هزار تعداد تولید کنید. این دستگاه ها تماما خودکار بوده و توانایی کار به صورت 24 ساعته را دارند. در تمام لیوان بهره خالصی دارد که بین 40 تا 50 تومان می باشد. اگر به طور میانگین، روزانه 30 هزار تعداد لیوان تولید کنید. روزمره 1 میلیون و پانصد هزار تومان منفعت برای شما می ماند و همچنین ماهانه بر مبنا میزان روزهای کارکردی که انجام داده اید ما بین 30 تا 40 میلیون تومان می شود.

لازم به یادآوری می باشد که از سود حاصل فوق هزینه مرتبط به کرایه، برق و هزینه های اجاره جایگاه را هم در نظر بگیرید.

مواد اولیه استفاده شده در تشکیل لیوان کاغذی و کاغذ پلی اتیلن و کاغذ روکش دار از پلی اتیلن می باشد. که این مواد اولیه  در کشورمان ایران  توسط تعدادی از کارخانه های کاغذ سازی با هویت های زیر انجام می دهند.

  • پارس پک
  • راشا
  • رویال
  • و…

این کاغذ های تولید شده  در سایزها و ابعاد های گوناگون لیوان کاغذی  ابتدا برش می دهند و بعد از آن مدل های متفاوت را روی آن ها چاپ می کنند. که این کار معمولا استروک گفته می شود.

  • مدل های نقش شده روی این استروک ها، از الگو های عمومی می باشد که با توجه به دوران مراسم یعنی تاریخ و مناسبت های مختلف گوناگون می باشند.
  • جهت چاپ این شکل های مخصوص که در طرح های تبلغاتی از جمله سازمان، شرکت، رستوران، هتل و زمینه های دیگر فعالیت می کنند می توانید با کارگاه های (کارخانه ها) زیر هماهنگ شوید.
  • این استروک لیوان کاغذی که در تعداد پالت 106 هزاری به فروش می روند.
  • قیمت های هر استروک با توجه به اندازه لیوان کاغذی متنوع هستند.
  • در صورت قصد خرید و اطلاع از قیمت استروک حتما توسط کارگاه های فوق (کارخانه ) در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

برق خانگی یا تک فاز

از دیگر مزیت های دستگاه لیوان کاغذی می توان به قابل استفاده بودن آن با برق تک فاز اشاره نمود. برق تک فاز و برق خانگی، قابل دسترس تر از سیستم برق کارگاهی و سه فاز می باشند. بنابراین، به راحتی می توان این دستگاه را در خانه مورد استفاده قرار داد و در روز، اقدام به تولید لیوان های کاغذی مختلف نمود.

بهترین دستگاه لیوان کاغذی

وزن بالای دستگاه نشان از محکم بودن آن است، از سیستم خورشیدی در دستگاه استفاده شده است که به نوبه خود بهترین و به روز ترین مارک را پوشش می دهد. همچنین بررسی ها مشخص کرده است که این دستگاه از نظر سبک اجرایی بی نظیر می باشد. ابعاد دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر بزرگتر است و خبر خوب اینکه هدایت لیوان ها در این دستگاه به صورت اتوماتیک صورت می گیرد و این یعنی یک تیر و چند نشان!
شرکت ایران لیوان با بیش از ۱۰ سال سابقه‌ در زمینه فروش دستگاه های ظروف یکبار مصرف با بهترین کیفیت و کارایی در خدمت شما مشتریان بزرگوار می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه لیوان کاغذی با ما تماس بگیرید.

فیلم دستگاه لیوان کاغذی

شما با مشاهده فیلم دستگاه تولید لیوان کاغذی به سادگی متوجه خواهید شد که مراحل تولید به چه صورت است. ما جنس بدنه، کیفیت، ابعاد و تنظیمات سرعت را تست کرده ایم تا خرید برای شما آسان تر گردد. موضوعی که در مورد دستگاه های تولید لیوان کاغذی ایران لیوان باید دقت شود نوع دوخت بدنه لیوان است که در زمان دریافت مشاوره خرید می توانید از بخش پشتیبانی سوال نمایید. برخی از دستگاه ها از نوع حرارتی بوده و برخی نیز از تکنولوژی اولتراسونیک پیروی می کنند. بررسی ها اینطور مشخص می شود که دستگاه های تولید لیوان کاغذی از نظر کاربرد بسیار دقیق هستند، برخی از مدل ها به شکلی طراحی شده اند که می توان از آنها استفاده روتین و متوالی داشت و نیازی به خاموش کردن در پس از مدت مشخصی نیست.

شما می توانید دستگاه لیوان یکبارمصرف ایران لیوان را با قیمت مناسب تهیه نمایید. دقت و عملکرد صحیح برای دستگاه بسیار مهم است که ما تضمین کننده عملکرد دستگاه هایمان هستیم. دقت کنید که رویکرد اجرایی برای این محصولات بر اساس نوع کیفیت بررسی شده و در صورتی که بهترین دستگاه لیوان یکبارمصرف را بخواهید در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین در خرید اینترنتی درگیر واسطه نیستید و هزینه ها برای شما بسیار کاهش یافته و درگیر هزینه اضافی نخواهید بود.

 

قیمت دستگاه لیوان کاغذی

در مورد قیمت دستگاه تولید لیوان های یکبارمصرف دو موضوع مهم وجود دارد:

مورد اول:

اینکه شما دستگاه لیوان کاغذی دست دوم می خواهید یا دستگاه های نو برای شما مناسب هستند؟ دقت کنید که قیمت دستگاه ظروف یکبار مصرف دست دوم معمولاً ارزانتر از نوع جدید و صفر خواهد بود اما باید بدانید که در بعضی مواقع کیفیت این دستگاه ها چندان قابل تعریف نیست. البته این موضوع عمومیت نداشته و نمی توان گفت که همه دستگاه هایی که در زمینه تولید لیوان کاغذی هستند و استوک به خرید و فروش می رسند خراب و مشکل دارند.

مورد دوم:

نوع قطعات و جنس بدنه مهمترین عامل قیمت گذاری دستگاه های تولید لیوان است. دقت کنید که جنس بدنه معمولا یک موضوع پر اهمیت می باشد. یعنی اگر نیاز به استفاده از دستگاه لیوان کاغذی در یک محیط بسته و مرطوب است جنسی که برای بدنه در نظر گرفته می شود باید ضد زنگ باشد. این موضوع را حتما جدی بگیرید و سعی کنید در مورد آن تحقیق لازم را داشته باشید. قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی معمولاً بر اساس سبک و مدلی که دارید مشخص می گردد. برخی از دستگاه ها گران قیمت هستند و برخی نیز از نظر کاربرد شرایط خاص خود را دارند.

در مورد جدیدترین قیمت دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف می توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید تا به سوالات شما مبنی بر قیمت این محصولات پاسخ داده شود. دقت کنید که مدل طراحی این دستگاه بسیار مهم است و طراحی باید به صورتی باشد که بعد از کار با دستگاه خستگی زیاد به همراه نداشته باشد.

خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی

اگر به فکر خرید دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف هستید در ابتدا باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش بدهید. لیوان های کاغذی بر اساس مواد اولیه مصرفی شامل دو دسته سینگل و دابل هستند که معمولاً برای مصرف نوشیدنی های داغ می بایست از نوع سینگل استفاده شود و برای هر دو مورد یعنی هم داغ و هم خنک، نیاز به لیوان های دابل می باشد.

با استفاده از دستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان می توانید اقدام به تولید لیوان کاغذی در دسته بندی های مختلف نمایید. البته که ظرفیت ها متفاوت هستند. برای مثال ظرفیت لیوان ها به صورت 7،6،5،4 الی 32 تقسیم بندی شده.این موضوع بر اساس هر اونس سنجیده می شود که هر اونس شامل 28/34 می باشد.

راهنمای خرید دستگاه لیوان کاغذی

  • ابعاد دستگاه

 اگر محیط کاری شما کوچک می باشد و یا قصد تولید لیوان کاغذی در منزلتان را دارید باید به ابعاد دستگاه دقت نمایید. این دستگاه ها معمولاً از نظر ابعاد با هم فرق دارند، برخی بزرگتر بوده که از نظر موتوری نیز قوی تر طراحی می شوند و در کارگاه های بزرگ کاربرد دارند. از سوی دیگر برخی ابعاد کوچک تری داشته که برای استفاده در منزل بسیار عالی طراحی شده اند. دقت نمایید که اگر ابعاد بزرگ را انتخاب نمایید در یک محیط کوچک نمی توانید از آن استفاده درستی داشته باشید.

  • وزن دستگاه

نکته دیگر وزن دستگاه می باشد، برخی اوقات محیط کار شما به صورتی است که نیاز به جابجایی دستگاه دارید یعنی دستگاه را باید در طول هفته از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل نمود در این هنگام باید به وزن دستگاه دقت کرد. دستگاه های بزرگ با ابعاد زیاد معمولاً حمل و نقلشان کمی مشکل است..

  • موتور دستگاه تولید لیوان کاغذی

 مهمترین بخش در خرید دستگاه لیوان کاغذی، موتور آن است. برخی از موتورها به صورت دو بخشی کار کرده و پره های اجرایی برای چرخش در آن ها به صورت نوبتی فعال می شود و خاصیت سوئیچینگ را داراست.

  • تعداد تولید در دقیقه

 اگر در آینده قصد دارید که کار خود را گسترش بدهید باید به تعداد تولید لیوان در دقیقه دقت داشته باشید.

  • تنظیمات دستگاه

ساختار اکثر دستگاه های تولید لیوان کاغذی به صورتی می باشد که به واسطه آن می توانید تنظیمات لازم در مورد سرعت و شرایط را داشته باشید.

مراحل تولید لیوان کاغذی

تولید لیوان کاغذی دارای مراحلی بشرح زیر لست:

پرینت گرفتن

واحد خرید در شرکت های تولید کننده کاغذهای بزرگی را تهیه می کند، یک طرف کاغذ با یک ماده پلاستیکی به نام پلی اتیلن پوشیده شده است و قسمت داخلی لیوان از آن ساخته می شود. پلی اتیلن در محیط زیست قابل بازیافت است و به بهداشت محیط صدمه کمتری می زند. این پوشش از انتقال رطوبت چای و نوشیدنی های داغ به بیرون لیوان جلوگیری می نماید.

مرحله بعدی وارد کردن کاغذ به دستگاه برای چاپ طرح در طرف دیگر آن می باشد. پس از اتمام کار چاپ، کاغذ طراحی شده به دستگاه دیگری منتقل می گردد که آن را به ورقه های کوچک مسطح تبدیل می کند، یک کاغذ مسطح، تکه ای از یک لیوان را می سازد. سایز لیوان بستگی به سایز همین تکه های کاغذ مسطح دارد.

شکل دهی

دسته های مسطح کاغذ توسط یک ماشین بزرگ در دستگاه لیوان کاغذی عبور داده می شوند در حالیکه به دور آن می چرخند و به دور استوانه می پیچد و بطور همزمان با اعمال حرارت برای ایجاد قسمت داخلی لیوان استفاده می شود.

یک نوار کاغذی طویل دیگر به طور همزمان به ماشین تزریق می شود و به دور قسمت های حلقه مانند پیچیده می شود و پایه یا ته لیوان کاغذی را تشکیل می دهد. بعد از این مرحله یک نوار مربعی شکل تشکیل می شود که قسمت اضافی لیوان است و دور ریخته شده و بازیافت می شود. در پایان این مرحله، استوانه ها و ته لیوان هایی که تولید شده اند بهم وصل می شوند. مهر و موم این دو قسمت توسط یک فرآیند گرمایشی انجام می شود.

لبه دار کردن لیوان و بسته بندی

در این مرحله لیوان های ساخته شده قبلی از طریق یک حفره به دستگاه دیگری منتقل می شوند. از این دستگاه برای چرخاندن لبه لیوان از طریق چرخاندن کاغذ در قسمت بالایی آن استفاده می شود. پس از این ، لیوان ها برای بسته بندی ارسال می گردد، جایی که آنها را درون لوله هایی روی هم سوار می کنند و چندتایی بسته بندی می شوند.

یک پک لیوان باید تعداد مشخصی از لیوان کاغذی را داشته باشد، بنابراین هنگامی که یک پک به اندازه کافی تکمیل شود به دستگاه دیگری منتقل می شود که یک صفحه پلاستیکی در اطراف آن پیچیده شده و آن را مهر و موم می کند. چنین بسته ای آماده حمل و نقل است. کل مراحل تهیه و بسته بندی فنجان ها حدود یک دقیقه طول می کشد.

انواع دستگاه تولید لیوان کاغذی

  1. دستگاه لیوان کاغذی دوجداره

  2. دستگاه لیوان کاغذی چایی دار

  3. دستگاه لیوان کاغذی درب دار

دستگاه لیوان یکبار مصرف کاغذی
دستگاه لیوان یکبار مصرف کاغذی

 

مزایای چاپ تبلیغ بر روی لیوان کاغذی

همانطور که واضح است تبلیغات نوعی سرمایه گذاری مادام العمر محسوب می شوند که باعث رونق بیشتر در کار و در نهایت فروش بیشتر خواهند شد. از این رو روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که می توان از تبلیغات تلویزیونی، فضای مجازی، بیلبورد، هدایای تبلیغاتی، روزنامه و کاتالوگ و… نام برد. پیشنهاد ما برای بهتر دیده شدن محصول یا خدمات شما چاپ برندتان بر روی لیوان های کاغذی می باشد که محدودیتی برای انتشار آن نخواهید داشت، زیرا تا زمانی که لیوان کاغذی استفاده نشده همواره می توانید آن را در معرض استفاده قرار دهید.

مرکب چاپ لیوان کاغذی

در صنعت چاپ مرکب های متفاوتی استفاده می شود که عموما مرکب های مورد استفاده شیمیایی می باشد. قاعدتا برای چاپ لیوان کاغذی با دستگاه لیوان کاغذی نباید از مرکب شیمیایی استفاده کنیم، زیرا زمانی که مایعات داغ  و یا حتی آب سرد در لیوان کاغذی ریخته شود بوی نامطبوع مواد شیمیایی که بر روی دیواره بیرون لیوان کاغذی چاپ شده است به مشام خواهد رسید و اساسا مرکب شیمیایی از لحاظ بهداشتی نیز مناسب چاپ لیوان کاغذی نیست.

مرکب های مورد استفاده برای چاپ لیوان کاغذی، مرکب پایه آب می باشد و درصد بسیاری از بوی بد نامطبوع این مواد شیمیایی گرفته می شود. به صورت کلی در صنعت چاپ مواد غذایی، عموما استفاده ی مرکب پایه آب مرسوم می باشد.

انواع لیوان کاغذی

لیوان کاغذی دارای انواع مختلفی از جمله موارد زیر است:

1. لیوان تبلیغاتی

می توان تصویر مورد تبلیغات را روی آن چاپ کرد.

2. لیوان چای دار

لیوان کاغذی چای دار موجب می شود تا از مصرف چای های کیسه ای که اکثرا دارای مواد افزودنی مانند رنگ و عطر بی کیفیت می باشد در امان باشید و هزینه ها را کاهش دهید.

3. لیوان کاغذی تک جداره

دارای یک لایه یا دیواره مقوایی بوده که ضخامت آن می تواند از 180 گرم در متر تا 210 گرم در متر متغیر باشد و این لیوان ها را معمولاً با تخته های کاغذی با کیفیت بالا می سازند. لیوان یکبارمصرف کاغذی تک جداره برای نوشیدنی های سرد مناسب می باشند.

4. لیوان کاغذی درب دار

لیوان کاغذی درب دار مخصوص نوشیدنی های گرم و سرد بوده و چاپ در اندازه های مختلف و طرح های متفاوت از ویژگی های این محصول می باشد. امروزه به دلیل گسترش استفاده از لیوان های درب دار در مکان هایی مانند رستوران ها ،کافی شاپ ها، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز ورزشی و … می توانید خظ تولید اینگونه لیوان ها را خریداری نمایید.

5. لیوان کاغذی دو جداره

لیوان های کاغذی دو جداره، به علت ساختاری که دارند، در مصارف روزانه افراد بسیاری قرار می‌ گیرند. این لیوان های پرطرفدار، دو لایه ای بوده و مابین این لایه ها هوا قرار می گیرد.

6. لیوان کاغذی کرکره ای

در لیوان کاغذی دوجداره کرکره ای به دلیل وجود منافذ هوا در لایه دوم از احساس سوختن دست هنگام استفاده از نوشیدنی های گرم جلوگیری می شود. همچنین برای جذابیت بیشتر می توانید این لیوان های را با طرح های مختلف چاپ نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان واحد فروش دستگاه های تولید لیوان کاغذی با ما تماس بگیرید.

بررسی لیوان کاغذی از لحاظ جنس کاغذ

لیوان های کاغذی در دو نوع گلاسه یا همان براق و مات تولید می شود.

لیوان کاغذی های مات به صورتی است که نور را انعکاس نمی دهد ولی لیوان کاغذی های گلاسه به صورت براق بوده و طرح های روی آن به صورتی است که انگار روی آن یک لایه نازک از ماده ای بازتابنده نور قرار گرفته است.

از لحاظ کیفیت این دو جنس تفاوت خاصی ندارند و انتخاب هر کدام بستگی به سلیقه مخاطب دارد.

اما با توجه به جلوه ایجاد شده برای تصاویر چاپ شده روی کاغذ گلاسه، نوع کاغذ لیوانی براق یا همان گاغذ لیوانی گلاسه، طرف داران بیشتری دارد.

لیوان کاغذی مات و براق
مقایسه لیوان کاغذی مات وبراق(گلاسه)

لیوان کاغذی بر اساس اندازه و سایز

لیوان کاغذی ها دارای اندازه های متنوع می باشد

90 سی سی
120 سی سی
180 سی سی
220 سی سی
360 سی سی
هر کدام از این اندازه ها کاربردهای خود را دارد.

لیوان کاغذی سایز 90 سی سی

لیوان کاغذی 90 سی سی سایز کوچک لیوان های کاغذی می باشد که به لیوان شات و قهوه مشهور می باشد. لیوان های کاغذی 90 سی سی بیشتر دارای طرح عمومی قهوه بوده و در اکثر مکان ها برای صرف نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. فروش لیوان کاغذی 90 سی سی یکبار مصرف در بسته بندی 50 تایی و کارت 80, 4000 هزار عددی صورت می گیرد.

لیوان کاغذی 90 سی سی
لیوان کاغذی 90 سی سی

لیوان کاغذی سایز 120 سی سی

لیوان کاغذی 120 سی سی از کاغذ پلی اتیلن که دارای ویژگی ضدآبی هست, تولید شده است. بنابراین لیوان های کاغذی برای انواع نوشیدنی های گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد. لیوان کاغذی 120 سی سی به لیوان دوبل اسپرسو نیز معروف می باشد که در سلفون 50 تایی و در کارتن 2000 هزار تایی بسته بندی می شود. چاپ اختصاصی این لیوان کاغذی نیز با طرح های دلخواه صورت می گیرد.

لیوان کاغذی 120 سی سی
لیوان کاغذی 120 سی سی

لیوان کاغذی سایز 180 سی سی

لیوان کاغذی با حجم 180 سی سی، یکی دیگر از سایزهای پر فروش لیوان کاغذی است. از ویژگی های دیگر لیوان کاغذی با حجم 180 سی سی این مورد است که اغلب از کاغذ لمینته شده تهیه شده است که حاوی پوششی از جنس شفاف است تا از نشت مایع ممانعت کند. همچنین، به دلیل حجم مناسب و قابلیت نگهداری و حمل آسان، این لیوان‌ها برای کاربردهای مختلف و یا بیرون بر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لیوان کاغذی 180 سی سی
لیوان کاغذی 180 سی سی

لیوان کاغذی سایز 220 سی سی

اما سایز بعدی لیوان کاغذی که در میان سایزهای مختلف این محصولات بیشترین استفاده و بیشترین محبوبیت را در بین سایزهای لیوان کاغذی دارد و همینطور پرفروش ترین لیوان کاغذی نیز محسوب میشود ، لیوان کاغذی 225 سی سی یا همان لیوان کاغذی 220 سی سی هست که سایز مرسوم لیوان کاغذی محسوب میشود. بیشترین تولید گروه جام کاپ نیز در حال حاضر لیوان کاغذی 220 سی سی را عهده دار است که با چاپ اختصاصی آن را ارائه میشود. لیوان کاغذی سایز 220 سی سی استفاده های مختلفی دارد ، درواقع استفاده برای نوشیدن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و … را میتوان به آن اشاره کرد.

لیوان کاغذی 220 سی سی، یک لیوان ساده و کاربردی است که به طور معمول برای نوشیدن مایعات سرد مانند آب، انواع نوشیدنی های گازدار و بدون گاز و غیره استفاده می‌ شود. این لیوان از کاغذ با کیفیت تهیه شده است و بسته به نوع کاغذ و کیفیت آن، می‌ تواند با قابلیت تحمل حرارت و رطوبت مختلفی عرضه شود.

از ویژگی‌ های لیوان کاغذی می ‌توان به سبک و قابل حمل بودن، دوام پذیری در برابر رطوبت و حجم کمتر زباله ‌های تولید شده نسبت به لیوان ‌های پلاستیکی اشاره کرد. همچنین، این لیوان‌ ها به دلیل اینکه قابل بازیافت هستند، منابع طبیعی را صرفه جویی می ‌کنند و می ‌توانند به عنوان گزینه ‌ای پایدارتر برای محیط زیست مورد استفاده قرار گیرند و استفاده در رویدادهای کوچک و بزرگ مثل نمایشگاه‌ های تجاری، جشن‌ ها، مراسم ختم و… استفاده در فروشگاه ‌های غذایی، کافی‌شاپ ‌ها، رستوران ‌ها و سایر مکان ‌های خدماتی برای سرو نوشیدنی‌ های سرد مانند نوشابه، شربت، آب معدنی و… لیوان کاغذی 220 سی سی، از لحاظ قیمت نیز با توجه به هزینه کمتر نسبت به بسیاری از سایزهای دیگر لیوان کاغذی، برای مصارف مختلف مورد توجه قرار می‌ گیرد.

لیوان کاغذی 220 سی سی
لیوان کاغذی 220 سی سی

لیوان کاغذی سایز 360 سی سی

لیوان کاغذی 360 سی سی برای سرو نوشیدنی های گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد. این لیوان ها به دلیل ویژگی هایی مانند سبکی، انعطاف پذیری، قابلیت بازیافت و همچنین جلوگیری از تغییر طعم و عطر نوشیدنی، جایگزین مناسبی برای بطری های شیشه ای و پلاستیکی محسوب می شوند.

علاوه بر این، لیوان کاغذی 360 سی سی در رستوران ‌ها، کافی‌ شاپ ‌ها و سایر مکان‌های تجاری که نوشیدنی‌های گرم یا سرد به صورت فوری سرو می‌شوند، پر کاربرد می باشد. همچنین، در جشن‌ها، مراسم عروسی، جشن تولد و سایر مراسم خاص نیز ممکن است از این لیوان‌ها برای سرو نوشیدنی‌ها استفاده شود. نوع سر پوشیده و در بسته این محصول در میان دیگر سایزهای لیوان کاغذی رایج است.

لیوان کاغذی 360 سی سی
لیوان کاغذی 360 سی سی

لیوان دو جداره 220cc مناسب چه افراد و مراسمی است؟

لیوان‌های 220cc شرکت طبیعت سلولز سبز ماندگار همانند لیوان تک جداره مات 220cc، از پرمصرف‌ترین لیوان‌ها است که جهت پذیرایی در جشن‌ها، مراسم و… استفاده می‌شود.

لیوان کاغذی دو جداره مات 220cc، هدیه‌ای ناب و زمینی از دل طبیعت کشور ایران است که به عنوان یکی از محبوب‌ترین لیوان‌های کاغذی شناخته می‌شود. این لیوان که با قطر کف 5.5 سانتی‌متر، قطر دهانه 7.5 سانتی‌متر و ارتفاع 8.5 سانتی‌متر تولید شده است، امکان پذیرش طرح‌های متنوع را دارد و به عنوان یک لیوان پرمصرف برای پذیرایی در مهمانی‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه با این محصول پاک و طبیعی بایدا بیشتر آشنا خواهید شد.

بررسی ظاهر و ابعاد لیوان کاغذی دو جداره مات 220cc

لیوان کاغذی دوجداره شرکت بایدا، محصولی کاملاً گیاهی و مقاوم است که خمیر کاغذ آن به صورت کامل میکروب‌زدایی شده است. این محصول که از باگاس یا ساقه نیشکر تولید شده است، از جمله لیوان‌های پاک و طبیعی برند بایدا است که در ابعاد 5.5*7.5*8.5 سانتی‌متر تولید و عرضه می‌شود.

بررسی مزایای لیوان کاغذی دو جداره 220cc

این لیوان دو جداره، علاوه بر اینکه می‌تواند مدت زمان بیشتری دمای مایعات درون خود را حفظ کند، دوام و پایداری بیشتری در برابر تاشدن و دیگر آسیب‌ها نیز دارد. این لیوان همانند سایر محصولات کاغذی برند بایدا، دارای قابلیت تجزیه‌پذیری است. چنانچه بعد از استفاده، این محصول را زیر خاک دفن کنید، بعد از گذشت مدتی نمی‌توانید بقایایی از لیوان کاغذی را به دست آورید؛ چرا که لیوان تبدیل به کود مغذی جهت رشد گیاهان شده است.

از دیگر مزایایی این سایز از لیوان کاغذی این است که این لیوان، معیاری برای تشخیص دیگر سایزهای لیوان است. از طرفی حجمی از مایعات که داخل آن جای می‌گیرد، درست به اندازه لیوان‌های شیشه‌ای معمولی است. همچنین وزن خالص این محصول 7.8 گرم است و به همین دلیل امکان تحمل وزن بیش از حد مایعات را دارد.

طرح‌پذیری لیوان کاغذی 220cc

لیوان کاغذی دو جداره 220cc به دلیل ابعاد مناسبش، می‌تواند طرح‌های بیشماری را بر بدنه خود جای دهد. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغ برند خود از این سایز لیوان استفاده می‌کنند.

بررسی بسته‌بندی لیوان کاغذی 220cc

لیوان دو جداره 220 سی‌سی در بسته‌بندی‌های کارتن کاغذی و پلاستیک قابل عرضه و حتی صادرات است. به طور کلی بسته‌بندی‌های این محصول، 17 کیلوگرمی است.

مزایا و معایب استفاده از لیوان کاغذی نسبت به لیوان پلاستیکی

مزایا:

  1. دوستدار محیط زیست: لیوان های کاغذی قابل تجزیه طبیعی هستند و بر خلاف لیوان های پلاستیکی، تاثیر کمتری بر محیط زیست دارند. زمانی که دور ریخته می شوند، به راحتی تجزیه می شوند و به طور طبیعی تبدیل به مواد قابل بازیافت می شوند.
  2. کاهش استفاده از منابع طبیعی: تولید لیوان های کاغذی نیاز به مقدار کمتری از منابع طبیعی دارد مقابل تولید لیوان های پلاستیکی. در واقع، کاغذ قابل بازیافت از منابع طبیعی مانند درختان تولید می شود و می تواند یک جایگزین پایدارتر برای پلاستیک باشد.
  3. ارتقای تصویر شرکت: استفاده از لیوان های کاغذی در صنایع مختلف می تواند به تصویر برند شرکت کمک کند. مشتریان اغلب به شرکت ها و برندهایی که اهمیت بیشتری برای محیط زیست قائل هستند، تمایل بیشتری دارند.
  4. امکان بازیافت: لیوان های کاغذی می توانند به راحتی بازیافت شوند و مجدداً برای تولید کاغذ و محصولات کاغذی دیگر استفاده شوند. این باعث کاهش مقدار زباله های جامد و مصرف منابع طبیعی می شود.

معایب:

  1. آب بندی ضعیف: لیوان های کاغذی ممکن است در برابر آب و مایعات دیگر ضد آب نباشند و در صورت تماس با آب، ممکن است سریعاً خراب شوند. بنابراین، برای استفاده در محیط هایی که تماس با مایعات رخ می دهد، باید مراقبت ویژه ای صورت گیرد.
  2. ساختار ضعیف: لیوان های کاغذی نسبت به لیوان های پلاستیکی ساختار ضعیفتری دارند و در صورت استفاده سنگین تر، ممکن است خم شوند یا شکسته شوند.
  3. قیمت بالاتر: به طور کلی، لیوان های کاغذی قیمت بالاتری نسبت به لیوان های پلاستیکی دارند. این ممکن است به دلیل هزینه بیشتر تولید کاغذ و همچنین نیاز به فناوری های خاص برای تولید لیوان های کاغذی باشد.
  4. محدودیت در استفاده: لیوان های کاغذی معمولاً برای استفاده یکباره طراحی شده اند و قابلیت استفاده مجدد ندارند. این ممکن است برای برخی مصرف کنندگان ناخوشایند باشد، زیرا نیاز به خرید مجدد لیوان های کاغذی در هر بار استفاده وجود دارد.
  5. محدودیت در مقاومت: لیوان های کاغذی در مقابل حرارت و رطوبت مقاومت کمتری دارند نسبت به لیوان های پلاستیکی. این ممکن است در برخی موارد، مانند استفاده از نوشیدنی های داغ، مشکل ساز شود.
  6. نیاز به فضای ذخیره سازی: به دلیل ساختار سبک و حساسیت لیوان های کاغذی، نیاز به فضای ذخیره سازی مناسب برای حفظ آنها وجود دارد. این ممکن است برای برخی محل های کوچک و محدود، مشکل ساز باشد.

با در نظر گرفتن مزایا و معایب فوق، استفاده از لیوان های کاغذی نسبت به لیوان های پلاستیکی می تواند یک گزینه پایدارتر و دوستدار محیط زیست باشد. با این حال، برای استفاده بهینه از لیوان های کاغذی، باید مراقبت و نگهداری مناسبی انجام شود و در مواردی که محدودیت های خاصی وجود دارد، به گزینه های دیگر نیز فکر کرد.

سود تولید لیوان کاغذی چقدر است؟

این روزها استفاده از ظروف یکبار مصرف کاغذی و لیوان کاغذی جایگزین استفاده از ظروف دیگر شده و در تمام مراسم ها و محافل به یکی از اقلام ضروری تبدیل شده است. مقرون به صرفه بودن و بی ضرر بودن محصولات یکبار مصرف کاغذی برای محیط زیست از علل اصلی این استقبال به شمار می آیند. شما با خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی و تامین مواد اولیه ی آن که به سادگی امکان پذیر است می توانید منبع درآمد خوبی برای خود بسازید و قسمت انبوهی از بازار مصرف کنندگان لیوان کاغذی را در اختیار بگیرید.

برای محاسبه ی میزان سود تولید لیوان کاغذی باید پارامترهای مختلفی را در نظر گرفت. قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی، قیمت مواد اولیه تولید لیوان کاغذی، تعداد اوپراتور مورد نیاز برای دستگاه، فضای مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی و هزینه های جانبی دیگر از جمله این پارامترها هستند.

با توجه به بازار و مشتریان هدف این محصول می توان گفت میزان سود تولید لیوان کاغذی در مقایسه با هزینه ی خرید دستگاه و قیمت مواد اولیه و هزینه های تولید لیوان کاغذی سود قابل توجهی ست و در مدت زمانی کوتاه با مدیریت هزینه های تولید می توان به عنوان منبع درآمدی خوب به این شغل تکیه کنید. از مزیت های راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی قابلیت استفاده از برق تکفاز خانگی و میزان فضای مورد نیاز برای قرار دادن دستگاه و تولید محصولات است.

راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی

با راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی در فضایی کوچک و کمترین نیروی انسانی و برنامه ریزی و مدیریت بهینه می توانید به تدریج شیفت دستگاه را بیشتر کرده و حجم و ظرفیت تولید لیوان کاغذی را بالاتر ببرید. سود تخمینی شما در این صورت چیزی حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان خواهد شد که با افزایش حجم تولید و خلاقیت در تولید و عرضه ی محصول می توانید آن را به مبالغ بالاتر نیز برسانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی می توانید و فروش دستگاه لیوان کاغذی در تبریز با مشاوران فروش ایران لیوان در تماس باشید و از قیمت ارزانترین دستگاه تولید لیوان کاغذی، قیمت مقوای لیوان کاغذی و قیمت استروک لیوان کاغذی مطلع شوید. همچنین با دریافت لیست قیمت مواد اولیه لیوان کاغذی از کارشناسان ایران لیوان قادر هستید بهترین مواد اولیه را با مناسب ترین قیمت و کیفیت درجه یک تهیه کنید.

درآمد و مزایای تولید لیوان کاغذی

اگر به عنوان یک کارآفرین یا علاقه مند به حوزه ی تولید به دنبال فرصتی کم دردسر و بدون نیاز به سرمایه ی اولیه ی بالا هستید، ایجاد کسب و کار تولید لیوان کاغذی در کمترین فضای ممکن و بدون نیاز به دریافت مجوزهای پردردسر می تواند بهترین شغل برای شما باشد.

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی برای افراد با هر بودجه ای مناسب بوده و شرایط خرید این دستگاه از ایران لیوان شرایطی ویژه است. همچنین درآمد دستگاه تولید لیوان کاغذی در ماه می تواند به سرعت هزینه های راه اندازی و تولید را جبران کرده و سود چشمگیری برای شما به ارمغان بیاورد.

برای آشنایی با مشخصات انواع دستگاه تولید لیوان کاغذی با فناوری های متفاوت و ظرفیت تولید متنوع، دستگاه کوچک تولید لیوان یکبار مصرف و دستگاه های تولید لیوان کاغذی خانگی با امکانات متفاوت می توانید از طریق سایت ایران لیوان به آدرس https://iranlivan.com/ یا تماس با کارشناسان ما راهنمایی های لازم را دریافت کنید و کسب و کار پرسود خود را آغاز کنید.

فروش دستگاه لیوان کاغذی

دستگاه لیوان کاغذی شات – شرکت تولید دستگاه لیوان کاغذی – دستگاه لیوان کاغذی اقساطی – دستگاه لیوان کاغذی ایرانی – دستگاه لیوان کاغذی ارزان قیمت – دستگاه لیوان کاغذی استوک – دستگاه لیوان کاغذی اتوماتیک – دستگاه لیوان کاغذی با قیمت – بهترین دستگاه لیوان کاغذی – دستگاه بسته بندی لیوان کاغذی – بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی – دستگاه لیوان کاغذی سرعت بالا – دستگاه تولید لیوان کاغذی با چاپ اختصاصی – دستگاه تولید لیوان کاغذی سرعت بالا – بهترین مارک دستگاه لیوان کاغذی – دستگاه برش کاغذ لیوان کاغذی – دستگاه لیوان کاغذی پرسرعت – دستگاه پرس لیوان کاغذی – دستگاه پک لیوان کاغذی – دستگاه پلمپ لیوان کاغذی – پیشرفته ترین دستگاه لیوان کاغذی – دستگاه پرسرعت تولید لیوان کاغذی

قیمت دستگاه لیوان کاغذی

دستگاه لیوان کاغذی تبریز – قيمت دستگاه توليد ليوان كاغذي – قیمت دستگاه لیوان کاغذی در تبریز – دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل – دستگاه تولیدی لیوان کاغذی  – دستگاه لیوان کاغذی جدید – دستگاه لیوان کاغذی دو جداره – دستگاه تولید لیوان کاغذی دو جداره – قیمت دستگاه لیوان کاغذی جدید – جدیدترین دستگاه تولید لیوان کاغذی – دستگاه لیوان کاغذی خانگی – دستگاه لیوان کاغذی خارجی – دستگاه تولید لیوان کاغذی خانگی – خرید دستگاه لیوان کاغذی – خريد دستگاه ليوان كاغذي – دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی خانگی – خرید دستگاه ساخت لیوان کاغذی – خرید دستگاه چاپ لیوان کاغذی – خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی استوک – دستگاه ساخت لیوان کاغذی یکبار مصرف – سود دستگاه لیوان کاغذی – دستگاه ساخت ليوان كاغذي

بهترین دستگاه لیوان کاغذی

دستگاه لیوان کاغذی دوجداره – دستگاه لیوان کاغذی دستی – دستگاه لیوان کاغذی دست دوم – دستگاه لیوان کاغذی در اصفهان – دستگاه لیوان کاغذی در منزل – دستگاه لیوان کاغذی در تبریز – دستگاه چاپ روی لیوان کاغذی – راه اندازی دستگاه لیوان کاغذی – دستگاه چاپ عکس روی لیوان کاغذی – دستگاه لیوان کاغذی در رشت – فروش دستگاه لیوان کاغذی – راهنمای خرید دستگاه لیوان کاغذی – دستگاه چاپ طرح روی لیوان کاغذی – دستگاه چاپ بر روی لیوان کاغذی – قیمت به روز دستگاه لیوان کاغذی – دستگاه لیوان زنی کاغذی – قیمت دستگاه لیوان زنی کاغذی – دستگاه تولید لیوان کاغذی زنجان – دستگاه لیوان کاغذی ساز – دستگاه لیوان کاغذی سازی – قیمت دستگاه لیوان کاغذی ساز – دستگاه ماشین لیوان سازی کاغذی – دستگاه ساخت لیوان کاغذی قیمت – قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در سال ۱

آشنایی با انواع دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل

دستگاه لیوان کاغذی لوژو
  • سایز لیوان ها: ۱۲-۳ انس
  • مواد مصرفی: کاغذ یک رو
  • روش دوخت: هیتر
  • سرعت تولید لیوان در دقیقه: ۴۰-۵۰
  • برق مصرفی: ۳۸۰ ولت | ۲۲۰ ولت
دستگاه لیوان کاغذی مدل TL 150
  • سایز لیوان ها: ۱۲-۳ انس
  • مواد مصرفی: کاغذ یک رو
  • روش دوخت: هیتر
  • سرعت تولید لیوان در دقیقه: ۴۰-۵۰
  • برق مصرفی: ۳۸۰ ولت | ۲۲۰ ولت
دستگاه لیوان کاغذی یوتای
  • جنس بدنه : استیل ، رنگی
  • سایز لیوان ها : ۱۲-۳ انس
  • مواد مصرفی : کاغذ یک رو
  • سرعت تولید لیوان در دقیقه : ۴۰-۵۰
  • برق مصرفی : ۳۸۰ ولت | ۲۲۰ ولت
دستگاه لیوان کاغذی والونگ
  • سایز لیوان ها : ۱۲-۳ انس
  • مواد مصرفی : کاغذ یک رو
  • روش دوخت : هیتر
  • سرعت تولید لیوان در دقیقه : ۴۰-۵۰
  • برق مصرفی : ۳۸۰ ولت | ۲۲۰ ولت
دستگاه لیوان کاغذی مدل TL 110
  • سایز لیوان ها : ۱۲-۳ انس
  • مواد مصرفی : کاغذ یک رو
  • روش دوخت : هیتر
  • سرعت تولید لیوان در دقیقه : ۴۰-۵۰
  • برق مصرفی : ۳۸۰ ولت | ۲۲۰ ولت
دستگاه لیوان کاغذی مدل TL 160
  • سایز لیوان ها : ۱۲-۳ انس
  • مواد مصرفی : کاغذ یک رو
  • روش دوخت : هیتر
  • سرعت تولید لیوان در دقیقه : ۴۰-۵۰
  • برق مصرفی : ۳۸۰ ولت | ۲۲۰ ولت
دستگاه لیوان کاغذی ویکتوری
  • سایز لیوان ها : ۱۲-۳ انس
  • مواد مصرفی : کاغذ یک رو
  • روش دوخت : هیتر
  • سرعت تولید لیوان در دقیقه : ۴۰-۵۰
  • برق مصرفی : ۳۸۰ ولت | ۲۲۰ ولت
دستگاه لیوان کاغذی دایکیو
  • سایز لیوان ها : ۱۲-۳ انس
  • مواد مصرفی : کاغذ یک رو
  • روش دوخت : هیتر
  • سرعت تولید لیوان در دقیقه : ۴۰-۵۰
  • برق مصرفی : ۳۸۰ ولت | ۲۲۰ ولت

دستگاه لیوان کاغذی صنعتی و خانگی

لیوان کاغذی یکبار مصرف از پرمصرف ترین محصولات کاغذی در بازار مواد غذایی، رستوران‌ها و کافه‌ها است. به دلیل مزایای فراوانی که دارد، بسیاری از افراد علاقه زیادی به استفاده از آن نشان داده‌اند. راه‌اندازی این کسب و کار نسبت به سرمایه‌گذاری مورد نیاز، سود و بازدهی مناسبی دارد. با راهنمایی و مشاوره از مجموعه ایران لیوان، می‌توانید بهترین نتیجه را در بازه زمانی مناسب کسب کنید.

برای ورود به این کسب و کار، می‌توانید با خرید دستگاه کارکرده یا اکبند با مقدار سرمایه‌ای که می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید، اقدام کنید. قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی می‌تواند بین ۳۰۰ میلیون تا ۵۳۰ میلیون تومان باشد (این قیمت بستگی به نوع، سال ساخت و وضعیت کارکرد دستگاه دارد). همچنین، با سرمایه اولیه تقریباً ۴۲ میلیون تومان، می‌توانید مواد اولیه را خریداری کرده و به کار خود شروع کنید.

متراژ مناسب برای راه اندازی کارگاه تولید لیوان کاغذی

متراژ مناسب برای راه‌اندازی کارگاه تولید لیوان کاغذی، در حدود ۳۰ الی ۵۰ متر مربع است و برق مورد نیاز برای راه‌اندازی، برق تک فاز با ظرفیت ۱۶ الی ۲۵ آمپر است.

حاشیه سود دهی تولید لیوان کاغذی

حاشیه سود تولید لیوان کاغذی بسته به نوع فروش و سفارشات طرح‌های اختصاصی متغیر است. با کارکرد حداقل ۸ ساعت و حداکثر ۲۴ ساعت، میزان سود خالص حدود ۱۵ الی ۳۰ میلیون تومان می‌تواند باشد. همچنین، مجموعه ایران لیوان در زمینه فروش نیز شما را همراهی خواهد کرد.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *